Laitetaaanko markkinointisi kuntoon?

Onko markkinointi yrityksellesi pakollinen paha? Vai aito kasvun moottori?

 

Uskomme vakaasti, että markkinointi kulkee käsi kädessä myynnin kanssa. Vaikuttava viestintä tukee yrityksesi brändiä sisäisesti ja ulkoisesti.

Digitaalinen murros on totta meille jokaiselle. Myös markkinoinnin tekeminen ja tavat ovat osa murrosta ja vaativat uudenlaista ajattelua ja uusia taitoja.

Kaikkea ei tarvitse eikä kannata tehdä itse! Kerro tavoitteesi, niin hoidamme yrityksesi markkinointi- ja viestintäasiat kuntoon. 

Palvelumme

  • Markkinointistrategian laatiminen
  • Markkinointi- ja viestintäsuunnitelmien tekeminen
  • Sisältömarkkinointi sisältöstrategiasta sisällöntuotantoon
  • Digitaalinen markkinointi
  • Sosiaalisen median hyödyntäminen
  • Viestinnän suunnittelu ja toteutukset
  • Asiakaskokemuksen ja palvelujen kehittäminen
  • Tuotteistus ja kaupallistaminen

Koulutukset

  • Sisältömarkkinoinnin perusteet: mistä on kysymys ja miten pääset alkuun.
  • Asiakaskokemus haltuun: miten parannat asiakaskokemusta ja omaa liiketoimintaasi.
  • Työntekijäkokemuksen perusteet: mistä se muodostuu ja mihin se vaikuttaa.

Lue alta lisää tarjonnasta. Teemme töitä laajalla skaalalla, kerro vain missä voimme auttaa sinua!

puolukka-vasen

Muusa Marketing

Esimerkkejä työnkuvastamme

puolukka-oikea

Markkinoinnin suunnittelu

Markkinointi on vuoropuhelua, asiakkaan houkuttelua ja monipuolista arvon tuottamista. Teemme kokonaisvaltaisen suunnitelman yrityksesi markkinoinnin järkevästä ja kustannustehokkaasta toteutuksesta, huomioimme uudet kanavat ja digitaalisen markkinoinnin tuomat mahdollisuudet.

Kun markkinoinnin tavoitteet ovat selkeät ja ymmärrettävät, on sen tekeminenkin johdonmukaista, ymmärrettävää ja tehokasta.

Suunnittelun perustyövaiheita ovat: 

Miksi – Markkinoinnin tavoitteet 

Kenelle –  Tavoiteltavat kohderyhmät

Mitä - Ydinviestit ja sisällöt

Miten –  Markkinointisuunnitelma ja kanavat

Sisältömarkkinointi ja sisällöntuotanto

Mitä sisältömarkkinointi on? Kenelle ja miksi sisältöjä tehdään? Miten sisällöille saadaan lukijoita monikanavaisuuden viidakoissa?

Olemme erikoistuneet sisältömarkkinoinnin suunnitteluun, koulutukseen ja toteuttamiseen. Laadimme yhdessä kanssasi esimerkiksi markkinoinnin sisältösuunnitelman ja sisältökalenterin helpottamaan markkinoinnin käytännön tekemistä.

Tuotamme tarpeen mukaan sisältöjä yrityksellesi. Kauttamme saat postaukset sosiaalisen median kanaviin, kisat, visat, blogitekstit ja artikkelit.

 We also produce content in English! 

Viestinnän suunnittelu ja tiedottaminen 

Viestintä ei kuulu enää pelkästään viestintäosastolle -se kuuluu ihan jokaiselle!

Toteutamme monipuolisia viestinnän palveluja  viestintäsuunnitelmista mediatiedotteisiin, uutiskirjeisiin tai vaikka intranet-uutisiin.

Sparraamme sinua ottamaan koko organisaatiosi mukaan tekemään vaikuttavaa viestintää esimerkiksi LinkedIn -sparrauksen ja koulutuksen avulla.

Verkkokauppa on avattu. Joko asiakkaasi ovat löytäneet sen?

Verkkokaupan markkinointi

Tiedätkö, mitkä digikanavat tuovat tehokkaimmin asiakkaita verkkokauppaasi? Millaiset sisällöt ja markkinoinnin toimenpiteet tukevat parhaiten verkkokauppasi myyntiä?

Teemme yhdessä kanssasi suunnitelman verkkokaupan markkinoinnista, ja saat tietoa markkinoinnin kehittämisen tueksi.

Toteutamme myös monikanavaisen digimarkkinoinnin kampanjan, joka tukee verkkokauppasi tunnettuutta ja myyntiä.

Mitä paketti sisältää?

  • Tavoitteiden ja mittareiden määrittely: mitä verkkokaupan markkinoinnilla tavoitellaan ja miten tavoitteiden toteutumista seurataan?
  • Ostajapersoonat: tiedätkö kenelle myyt ja mikä vaikuttaa asiakkaasi ostopäätöksiin?
  • Kanavavalinnat
  • Ehdotukset markkinoinnin toimenpiteistä
  • Verkkokaupan asiakaspolun läpikäynti: vastaako verkkokauppa asiakkaasi odotuksia?
  • Digimarkkinointikampanjan konsepti, kanavavalinnat ja kampanjan toimenpiteet
  • Kampanjan seuranta ja tulosten raportointi

Paketin toteutamme yhdessä digimarkkinoinnin asiantuntijayritys Ahti Worksin kanssa.

Mitä saat?

  • Verkkokaupan markkinointisuunnitelman sisältäen ostajapersoonat, tavoitteet, mittarit, kanavavalinnat ja ehdotukset tulevista markkinointitoimenpiteistä
  • Verkkokaupan asiakaspolun kehitysehdotukset
  • Yhden digitaalisissa kanavissa toteutettavan markkinointikampanjan valitulle verkkokauppasi tuotteelle tai palvelulle

Paketin hinta alk. 1690 + alv 24 %

Pakettihintaan ei sisälly kanavakohtaisia mainoskustannuksia eikä kampanjan materiaalien kuten verkkobannereiden tai mainosvideoiden tuotantokustannuksia. Kaikki tarvittavat tuotannot voimme toki hoitaa avaimet käteen -periaatteella.

Löytääkö asiakas palvelusi ja tuotteesi verkossa?

Verkkonäkyvyyden vuosihuolto

Tiedätkö, mitä verkkosivusi kävijä etsii ja miten sivusi palvelee asiakkaita? Onko verkkosivusi helposti löydettävissä?

Tiedätkö kuka sivuillasi käy ja mitä he siellä tekevät? Miten voisit parantaa verkkosivujen kävijän kokemusta ja tehostaa myyntiä?

Millaisen vaikutelman verkkosivusi antavat asiakkaillesi? Entä potentiaalisille työntekijöille? Haluatko parantaa vaikutelmaa?

Varaa verkkonäkyvyyden katsastuspakettimme ja valjasta verkkosivusi bisneksen tueksi.

Mitä paketti sisältää?

  • Löydettävyyden arviointi
  • Verkkosivujen asiakaspolun läpikäynti
  • Sivuston käytettävyyskatsaus: nopeus, hakukoneoptimoinnin huomiointi, mobiilikäytettävyys
  • Sisältötsekki
  • Analytiikan ja seurantojen tsekkaus (Google Tag Manager, Google Analytics, Facebook-pikseli, Google My Business)
  • Kehitysehdotukset

Paketin toteutamme yhdessä digimarkkinoinnin asiantuntijayritys Ahti Worksin kanssa.

Mitä saat?

  • Ajantasaisen ja selkeän raportin verkkolöydettävyydestäsi ja verkkosivujesi nykytilanteesta
  • Käytännölliset ja liiketoimintasi tavoitteita tukevat verkkosivujen kehittämisehdotukset

Paketin hinta alk. 790 + alv 24 %

Huomioitavaa:

    • edellyttää seurantatyökalujen asentamista
    • sivuston laajuus vaikuttaa hintaan

Kysy lisää ja muokataan yhdessä tarpeisiisi sopiva paketti!

Muusa Marketing