Muusalliset koulutukset

Sakkaako sometus? Tunnetko tuskaa asiakaspolkujen parissa?

Apua on tarjolla - koulutamme sinut ja organisaatiosi markkinoinnin saloihin!

Koulutamme ja konsultoimme markkinoinnin erilaisista osa-alueista aina strategisesta suunnittelusta ja teoriasta käytännön työkaluihin ja tekemiseen. Oppia on tarjolla joustavasti verkossa tai tilanteen mukaan paikan päällä. Kotipesämme on Kotkan-Haminan seudulla, mutta liikumme minne vain! Innostumme, innostamme, kehitämme yhdessä ja jaamme tietoa ihmiseltä ihmiselle käytännönläheisellä otteella.

Kysy räätälöityä teemaa  yrityksellesi! Meillä on vankka kokemus eri kokoisten ja eri aloilla toimivien asiakkaiden sparraamisesta markkinoinnin ja asiakaskokemuksen saralta. Alla muutama esimerkki koulutusteemoistamme:

  • Sisältömarkkinoinnin perusteet. Miten koukutat hyvillä sisällöillä? Miten pääset alkuun ja rakennat toimivat tavan tehdä systemaattista ja tehokasta markkinointia?
  • Asiakaskokemus haltuun. Hyvät suositukset ja puskaradion voima on tehokas keino markkinoida ja kasvattaa yrityksesi fanikuntaa. Miten parannat asiakaskokemusta ja samalla omaa liiketoimintaasi?
  • Työntekijäkokemuksen perusteet. Yrityksen työntekijät ovat eläviä brändilähettiläitä. Mikä vaikuttaa työntekijän kokemukseen ja miten sitä voi arjessa kehittää?
  • Kaikki koulutukset voidaan toteuttaa webinaareina (esim. 2 krt 90 min ) Hinnat alkaen 400 eur (alv 0%). Kysy sinulle sopivaa kokonaisuutta!

Lue alta lisää koulutuksista.

puolukka-vasen

Muusalliset koulutukset

Esimerkkejä teemoista:

puolukka-oikea

Asiakaskokemus haltuun

Onnellinen asiakas on yrityksesi tärkein henkilö. Kuinka hyvin tunnet hänet? Tiedätkö missä tilanteissa ja kanavissa hänen kokemuksensa muodostuu?

Koulutuksessa käymme havainnollisesti läpi ostajapersoonan luomisen, asiakkaan palvelupolun ja kohtaamispisteet. Pohdimme myös, kenen vastuulla asiakaskokemus on ja miten asiakaskokemusta voi johtaa ja mitata?

Saat työkaluja sekä käytännön vinkkejä, joilla voit tuoda hymyn asiakkaasi huulille sekä samalla tehostaa omaa markkinointiasi.

Sujuvan sisältömarkkinoinnin perusteet

Kenelle ja miksi markkinoinnin sisältöjä tehdään? Miten levität ja hankit yleisöä sisällöille monikanavaisuuden viidakossa? Miten sisältöjä markkinoidaan?

Koulutuksessa käymme läpi sisältöstrategian ja sisältökalenterin merkityksen ja hyödyt markkinoinnin tukena.
Saat esimerkkejä ja käytännön vinkkejä sisällöntuotantoon eri kanavissa ja osaat toimia eettisesti oikein.

Koulutuksen käytyäsi osaat suunnitella pitkäjänteisesti yrityksesi ja yhteisösi asiakkaita tukevia sisältöjä. Saat työkaluja, joilla pääset aidosti puhuttelemaan asiakkaitasi markkinoinnin keinoin.

Työntekijäkokemuksen perusteet

Mitä yhteistä on HR:llä ja markkinoinnilla ja viestinnällä? Miten hyvä työntekijäkokemus välittyy ja vastaako todellisuus ulospäin luotuja mielikuvia?

Koulutuksessa lähestymme yrityksen työntekijäkokemusta markkinoinnin ja viestinnän näkökulmasta.

Työstämme työntekijäkokemuksen elementtejä, työntekijän ja työnhakijan polkua sekä työnantajan arvolupausta ja siitä viestimistä. Pohdimme työelämän murrosta sekä osaamisen merkitystä yrityksen voimavarana.

Saat käytännön vinkkejä yrityksesi työnantajamielikuvan tukemiseen markkinoinnin ja viestinnän keinoin.

Kysy lisää ja muokataan yhdessä tarpeisiisi sopiva paketti!